Сошиал медиа платформуудыг (Facebook, Instagram) ашиглан бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний сурталчилгаа хийх стратеги, контент бүтэц, төлбөртэй зар сурталчилгааны үр дүнтэй аргуудыг эзэмшинэ. Суралцагчид зорилтот хэрэглэгчээ тодорхойлох, үр дүнтэй пост төлөвлөх, сурталчилгааны тайлан унших зэрэг практик чадваруудыг эзэмшинэ.
Байхгүй
| Сэдэв | |
| 1 |
Сошиал маркетингЕрөнхий мэдлэг |
| 2 |
Сошиал маркетингийн төлөвлөгөөСошиал маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах, зар сурталчилгаа удирдах |
| 3 |
PersonaЗорилтот бүлэг тодорхойлох, хэрэглэгчидэд зориулсан маркетинг хийх |

Хугацаа: X/27 - X/28

Өгөгдлийн шинжилгээ ба дүрсжүүлэлт
Хугацаа: X/18 - XI/08

Scratch тоглоомын программчлал /код бичих/
Хугацаа: X/18 - XI/08

Мэдээлэл Технологийн Инженерийн Шалгалтад бэлдэх сургалт
Хугацаа: X/15 - X/24

Хугацаа: X/04 - X/25