 
            1 сар үргэлжилнэ. Хүүхдүүд Google Sheets болон Python ашиглан өгөгдлийн шинжилгээ, визуалчлалын үндэстэй танилцуулна. Оюутнууд өгөгдөл цуглуулах, цэвэрлэх, шинжлэх, визуалчлахыг хөгжилтэй бодит өгөгдлүүд ашигласан төсөл (жишээ: сошиал медиа, спорт, тоглоом) гүйцэтгэх замаар танилцана. Хичээл бүрт тохирсон даалгаваруудтай.
Байхгүй
| Сэдэв | |
| 1 | ӨгөгдөлӨгөгдөл гэж юу вэ, яагаад визуалчлах вэ? | 
| 2 | ӨгөгдөлӨгөгдлийг зохион байгуулах, цэвэрлэх | 
| 3 | ӨгөгдөлҮндсэн шинжилгээгээр өгөгдлийг судлах | 
| 4 | ВизуалчлалҮр дүнтэй визуалчлал дүрслэл үүсгэх | 
| 5 | PythonPython-ийн эхлэл | 
| 6 | PythonPython дахь визуальчлал | 
| 7 | ӨгөгдөлӨгөгдөлийн бүрэн шинжилгээ | 
| 8 | ӨгөгдөлӨгөгдлийг бүрэн тайлбарлах | 
Байхгүй

Хугацаа: X/27 - X/28

Scratch тоглоомын программчлал /код бичих/
Хугацаа: X/18 - XI/08

Мэдээлэл Технологийн Инженерийн Шалгалтад бэлдэх сургалт
Хугацаа: X/15 - X/24

Хугацаа: X/04 - X/25

Мэдээлэл Технологийн Инженерийн Шалгалтад бэлдэх сургалт
Хугацаа: IX/29 - X/15