Сошиал медиа платформуудыг (Facebook, Instagram) ашиглан бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний сурталчилгаа хийх стратеги, контент бүтэц, төлбөртэй зар сурталчилгааны үр дүнтэй аргуудыг эзэмшинэ. Суралцагчид зорилтот хэрэглэгчээ тодорхойлох, үр дүнтэй пост төлөвлөх, сурталчилгааны тайлан унших зэрэг практик чадваруудыг эзэмшинэ.
Сэдэв | |
1 |
Сошиал маркетингЕрөнхий мэдлэг |
2 |
Сошиал маркетингийн төлөвлөгөөСошиал маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах, зар сурталчилгаа удирдах |
3 |
PersonaЗорилтот бүлэг тодорхойлох, хэрэглэгчидэд зориулсан маркетинг хийх |